Duktiga jag!! =)
[DATUM: 2009-11-30 TID: 10:45:21]

Godförmiddag!!
Lämnade på dagis idag och sen gick jag och Svante runt Norr Gärdsbo. Det tog 50 minuter i regnet. Burr, men var ändå alldeles genomsvettig. Bra där!!! =)
Nu har jag druckit en mjölkdrink med mjölk, banan, blåbär. Snart dax för lunch bestående av tonfisksallad med ris, sen ska jag och Svante åka till Sätrabrunn och bada. SKa bli spännande och se om hon gillar det. men det borde han göra. Han älskar ju att bada hemma. =)

Hade veckans invägning imorse. Har gått ner 1,8 kg den här veckan! Hääärligt!!

Här kommer en sammanställning:

*Startvikt - Galet mycket!
*Tappat 8,2 kg sen start!
*Tappat 4,4 kg sen kräftskivan och min och Roberts tävling startade.

*Mitt mål när jag var gravid var att gå ner 5 kg till jul - Check!
*Mitt första stora delmål på min resa är vad jag vägde när jag blev gravid
 med Svante. -
CHECK!!!!!!! =D
*Mitt andra delmål är såklart vad jag vägde när jag blev gravid med Stella. Dit har
 jag 5,8 kg kvar. Det BORDE jag klara tills jag ska börja jobba i slutet av januari. 
*MÅLET - Det stora målet är att gå ner till det jag vägde när jag blev tillsammans
 Johan. Jag skulle vara nöjd med 5 kg över det tror jag. Men vi får se..


Undrar om jag ska berätta hur mycket jag vägt och hur mycket jag väger så ni lättare kan följa min resa. Jag är ju verkligen på gång nu så jag behöver inte skämmas lika mycket. ni vet ju ändå att jag är stor, men på minskningsväg! =) Vad tycker ni?? Vill ni veta??

Nej, nu fryser jag. Ska byta ut mina kalla, svettiga kläder mot torra och så ska jag packa våra badkläder. Ska bli så himla mysigt! =)
Ha en härlig måndag!! =)


Kommentarer
Postat av: Malin petersson (exsala)

hmmm de e alltid kul med alla detaljer:) å känner du att de sporrar dig så e de en bra ide. Annars tkr jag att du kan strunta i de för de e inte vi som ska må bra. Måste säga att du är jätte duktig! Ett tipps på att bränna mer fett är att ata mer protein. Tex att äta Kycklig/kalkonbröst+ två ägg till frukost. å fruksosten brukar bestå av mest kolhydrater. När man äter protein så jobbar kroppen hårdare att för bränna de å där med mer vikt ned gång. Jag rekomenderar tidningen topp hälsa. står alltid bra saker där å man får tipps på hemma träning. kram malin

2009-11-30 @ 12:36:21
Postat av: Kvistan

Du är så himla duktig Karin. Det viktigaste är inte att nå målet utan att bli nöjd med sig själv. Du avgör själv om du vill avslöja din vikt eller inte. Om du känner dig mer peppad av det så är det ett bra alternativ =). Lycka till!!!

2009-11-30 @ 19:43:40
URL: http://kvistan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vad duktig du är...=) Hoppas jag med kan få ändan ur vagnen snart och ta tag i alla kilona..:-)

Heja heja!

2009-11-30 @ 20:38:06
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: ulrica

Ja, berätta, det e ju värsta sporren!

2009-11-30 @ 22:02:08
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Du är så duktig Karin och det bara lyser om dig! Glöm inte att mäta dig efter vägen, för det är ibland roligare att se alla cm som försvinner mot kg, för tränar du och bygger muskler så kan vågen stå still, men att du blir smalare än då!



Du är bäst tjejen!

2009-12-01 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0