Bilder från helgen! =)
[DATUM: 2009-11-15 TID: 11:06:00]

Oj vilken fullspäckad helg!
I fredags så kom hade vi eftermiddagsfika med Kicki och Lars igen. Mysig idag med! Jag hade bakat en blåbärspaj som var sååååå god!!! =)

(Klicka på bilderna för större bild!)
  
  
   
Medans Kicki och Lars var kvar så bakade jag muffins med glasyr till lördagen. Tack för receptet Linda! Mums! (Fast mina muffinsar fick stå inne typ 20 min för att få färg och bli klara...)

På kvällen kom Jocke och Moa över och kikade på Idol. Helt rätt att Eddie åkte ut! =)

  

Gick in till Svante på kvällen, då låg han såhär!
Lilla vännen då.. Vänt sig åt alla håll..

På lördagen så gick vi upp vid åtta. Vi fixade oss och förberedde fika till tio.

  
  
  
Stella var tuff i sin tröja som hon fick av moster Anna förra helgen! =P
Svante var glad som en sol hela dagen! =)

Mamma, pappa och Malin tog hand om barnen och fixade och donade. M & P bytte tyg på stolarna vid middagsbordet och Malin lade ut grejer på blocket åt oss. =)
Tack!!! =)

      

Under tiden så var jag och Johan i källaren. Vi började göra iordning ett rum som ska bli gäst-/datarum. Kommer bli kanon!! =)

  
Gul, fult och grönt hemskt tak!!

  

Vi målade och donade hela dagen! Blev jättefint, även om det inte blev klart! =)

På kvällen var vi till Kicki och Lars (mina föräldrar också) och åt såååå god mat och hade en jättetrevlig kväll! =)

Nej., nu tjatar en liten tös om mat, så jag ska fixa lite lunch! 
Kram på er.. =)  




Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vilka muffinsar...=) Ser jättesmarriga ut..



Just det, angående ugn, våran bostadsförening ska kolla på den så vi kanske får en ny via dom verkar det som..=) Men tack ändå!

Hoppas ni haft en fin helg!

Kram

2009-11-15 @ 11:35:06
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ser ut som ni haft en härlig helg, och muffinsarna såg ju bara föööör goda ut! Skriv gärna ut receptet om du vill så man kan testa. Hoppas ni får en bra dag på ikea! Kram

2009-11-15 @ 12:14:57
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0