Dagens.. =)
[DATUM: 2009-11-02 TID: 13:35:30]

Hej igen!
Idag skulle vi ha träffat Jeanette och barnen. Men Stella har lite ögoninflamation och är lite snorig, så vi stannar hemma. Vi har bara myst, gosats och haft det bra. Fast en stund så var hon såååå arg på förmiddagen. Hon ville ha sin napp, men NEJ, det fick hon inte. Baaara när man ska sova!
Hon sov middag tidigt idag, tidigaste på länge. Så vi har redan ätit lunch.

Jag skulle göra en tonfisksallad med ris, men när jag öppnade tonfiskburken så såg dte ut som kattmat! Inga bitar, bara sörja.. Fy faaan.. Så var det en massa små benbitar i också.. BLÄ!! Så jag fick fixa en nödlösning och det blev en sallad med pasta och köttbullar i. Hehe.. Jaja.. Blev iaf ganska så gott.

Ikväll ska jag åka och gymma i Sätrabrunn, det ska bli skönt. Om nån känner sig sugen att ha Svante så säg till. Stella blir hemma med Johan och donar i källaren, men jag sa att jag skulle ta med min Svante. Vore dock skönt att åka själv, men det får väl bli imorgon. För imorgon så blir det simma i Sala. Hoppas på att få med mig Jeanette! Vore kul, länge sen vi sågs nu ju... =(

Nehepp, känner en svag doft av bajs.. Det är nog fröken som har sprungit runt och sagt "Bajs" hela förmiddagen. Tror att hon är jättehård i magen. Blir katrinplommon till mellis idag. Ska koka ihop potatis och palsternacka till Svante också, det gillar han! =) Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0