Dagen med lite bilder. =)
[DATUM: 2009-11-12 TID: 16:12:38]

Hallojsan!
Igår kom mamma och pappa hit och hjälpte till lite med barnen medans jag och Johan städade och gjorde fint i hela huset. =) Vi gjorde fiskburgare till mat också, snabbt och gott! =)

Värderingen har vi inte fått nån sammanställning på än, men imorgon hoppas vi får veta! Håller tummarna, för jag är nyyyyfiken!!!!! =) Han lät iaf skapligt positiv, tyvärr så ligger huset i Färnbo och priserna är ju inte sådär superhöga precis.. =( Hoppas bara att det är mer än det vi köpte det för, men det borde det vara!

På eftermiddagen så har jag sovit en stund, sen hämtade jag och Svante Stella + ett paket från H&M, fina toppar till Stella och en tröja till mig. Vet inte om jag vill ha en mindre storlek eller om jag ska nöja mig med den här. Johan får vara smakråd sen..
När vi kom hem ville Stella ha mellis. Hon var superhungrig och smällde i sig två mackor och mjölk. Bra där! Svante fick mat han också. Han åt kött för första gången och han verkade gilla det som tusan! =) Han är matglad vår grabb! <3


Han rör sig bort från filten.. Han skjuter sig bakåt. =)


Stella tar hand om sin docka. Hon ska sova, men hon skulle få mat också sa hon..


Så kan det gå.. Han kräks hela tiden när han ligger på mage. Längtar tills han kryper så det inte blir sånt tryck på magen.. =S


Glad tjej!! <3

Nej, nu kom Johan hem, ska se vad vi ska göra för mat!
Kram på er! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, va stor Svante ser ut. :) O kryper baklänges - sicken en!?

Längtar oxå efter dig och glada Stella. Blir så varm i hjärtat när jag ser bilderna. puss

2009-11-12 @ 18:21:45
Postat av: Sophie

Vart har du köpt Svantes söta dress?

2009-11-13 @ 07:31:36
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Roos

Ni är ju sveriges sötaste familj!

Man blir av att få läsa om er.. :)

Och vad stor han har blivit, Svante! Tiden går så rackar'ns fort.. Kram påer

2009-11-15 @ 14:01:42
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0