Cupcakes och kladdkaka.. =)
[DATUM: 2009-11-23 TID: 12:30:41]

Blev visst bakdag här hemma! =)
Har bakat cupcakes och kladdkaka. Ser ut att bli fint, hoppas det smakar bra. Ska dock inte äta några själv, utan de ska ges bort. =) Johan ska ha med sig till jobbet och sen fr vi se vart de andra hamnar. =)
Söt kille som sitter och tittar på mamsen när hon bakar! <3




Ikväll tänkte jag göra hemgjorda köttbullar med potatismos. Mmm.. =)

Är lite sur på en som skulle komma och titta på en vagn som jag ska sälja, så messade jag dem idag. Fick till svar att de hade hittat en annan. Då kan man väl för tusan hakar höra av sig! *suck* Tur att det var två andra som ringt på den, så jag ska åka till Västerås imorgon och så är det en snubbe som skulle kika på den. Skulle vara skönt att bli av med den, det är trångt i källaren nu.
Får väl se hur det går..

Nehepp.. Man kanske skulle gå ner och hänga tvätten och kika igenom julpyntet och ta upp gardinerna och stryka dem.. =) Myyys!! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Fräcka människor som inte hör av sig!

2009-11-23 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0