BVC..
[DATUM: 2009-11-25 TID: 11:53:57]

Vi var alltså till BVC på förmiddagen. Svante hade sitt sexmånadersbesök. Han vägde 8775 g och var 70 cm lång.  Stooor kille!! Så stor var Stella när hon var 10 månader! Lite skillnad!! Men de tyckte att han såg frisk och kry och duktig ut! =) Det fick komma en till kvinna och hålla i Svante medans han fick sprutorna. Jag tycker att det är läskigt, plus att jag inte ville att Stella skulle se. Så hon och jag läste lite bok och sen tog jag honom direkt när det var klart. Han var så ledsen, men det gick över på en minut. Sen var allt bra igen! =)
Stella blev inte erbjuden nåt vaccin, så det får vara for now..

Stella somnade påvägen hem så nu sover hon i sin säng. Hon får lunch när hon vaknar. Sen ska vi på lekdejt. =) Trevlans.. Fast först kommer Johan hem och fikar vid ett. Mysigt när han kommer hem!

Nej, ska nog skala potatisen nu så det är klart när vi kommer hem i eftermiddag.
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Lång kille hihi! Anakin vägde 10,2 kg och var 70 cm på sin 6-månaderkontroll. :) Så olika det kan vara! Men nu tror jag inte han ökar lika fort i vikt längre, han rör sig ju så mkt... haha bra kanske annars vet man ju inte vart det skulle sluta. :D Hoppas ni får en fortsatt fin dag. kram

2009-11-25 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0