Banken..
[DATUM: 2009-11-18 TID: 13:35:52]

Halloj!
Vart en jobbig natt. Stella vaknade och hostade vid två. Hon har haft hosta sen hon började på dagis,men bara PRECIS när hon vaknar. Skumt! Inatt hostade hon iaf så hon fick kväljningar, så jag gick in till henne. Då ville hos ligga hos oss och det fick hon. Efter en timmes knölande så vaknade SVante och jag skulle gå och ge honom en flaska, men då började Stella spinga upp ur sängen och dona, så hon fick en flaska välling. Sen fick Johan lägga henne i sin egen säng igen för hon kunde inte komma till ro hos oss. Efter det sov hon till 9.30 iaf. Skönt!!

Jag skulle gå upp vid sex och duscha, men jag gick bara upp på toa och sen lade jag mig igen. Var sååå trött. Så jag sov till sju och då fixade jag mig. Vi åkte in till Sala och det gick fint på banken. Vi kommer nog låna lite mer pengar och då kan vi lägga ihop lånen så vi ändå får samma månadskostnad och bara två lån. Men vi har inte lånat än, måste hitta rätt först.. =P

Nu hoppas jag att Stella ska somna så hon får en powernap innan vi ska åka till Jeanette. Ska bli kul att träffa lite mammor, gosa bebis (typ 2 veckor) och att barnen som är mellan 2-2,5 år ska få leka lite. =) Mysigt!

Nej, kolla till Svante som låter nu.. Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0