Badhuset!
[DATUM: 2009-11-22 TID: 09:23:05]

Godmorgon!!
Bra av mig att jag trodde att det var första advent om typ två veckor.
Hade missat att det är NÄSTA helg! Åh va glad jag blev, men det blir ju bråttom att få fram alla gardiner, ljusstakar och sånt!

Gårdagen blev himla mysig! =) Jag och barnen var hos Johans föräldrar och åt lunch. (Johan jobbade) Efter det tog jag och barnen en promenad med Jeanette. Jag gick upp till henne och tillbaka så det blev en timme för mig. Mycket skönt!! =)

På kvällen så kom Lars över och åt pizza med oss. Sen la de klinker nere i källaren. Blir såååå stor skillnad och superfräscht! =) På kvällskvisten så kom Anna och Niklas över och snackade lite. Skön kväll utan tv och bara en massa snack. =) När de åkte hem så tänkte vi kolla på en film för en gångsskull.. Men jag blev för trött så vi struntade i det och vi gick och lade oss vid tio. Väldigt skönt!! Stoppade i nappen på Svante vid två, men annars sov båda barnen hela natten till kl.6 och 7. Superskönt!!

Vi hade mysmorgon i sängen allihopa och sen hade Johan tänkt lite ljus i köket till frukost så vi fick mysfrukost hela bunten också. Svante firade söndagen med att vända sig från mage till rygg för första gången. =) Bra där! Igår var han upp i krypställning, så det är nog inte så långt borta nu!! Spännande!!!! 
Efter lunchen så ska jag och Stella åka till badhuset och bada. Det ska bli så himla roligt! Jag hoppas att hon vågar lite mer nu. Hon är ju iaf vildare i badkaret, men vi får väl se. Hoppas att vi får bada lite iaf!
Johan gillar inte att bada och Svante är så dålig i hyn, alldeles full med röda torrprickar, så de får stanna hemma. Hoppas att det funkar bra att få på Stella kläder och allt sånt. Att hon inte blir allt för arg.. Hehe.. Håll tummarna för mig!!

Nej, nu ska jag göra iordning lite frukt som jag tänkte att vi skulle ha med oss.
Ha en mysig söndag! Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0