11/11 idag då.. =)
[DATUM: 2009-11-11 TID: 10:40:37]

Skitnatt!

Inatt hade jag en skitnatt! Svante och Stella skrek om vart annat. Ingen skrek länge, utan de skrek till och jag sprang upp och stoppade i napper, sen somnade de om. Samma visa minst en gång i halvtimmen.. =/ Had egrymt ont i halsen inatt igen. Inte alls kul. Att nattens ofrivilliga vakenperioder sen gjorde sig påminda i form av huvudvärk gjorde väl inte saken bättre.

Idag ska vi iaf åka till Sala. Hinner vi så blir det an sväng på stan och sen gå och mata änderna. Sen ska vi möta upp mamma för hon ska hjälpa oss och handla på eftermiddagen. Ska ha en massa blöjor och grejer och det får ju inte plats i vagnen med båda barnen.. *suck* Men hon är en pärla och hjälper mig!

Tomas var här och åt kyckling, ris och curry+vitlössås igår. Sen hjälpte han Johan och mig och flyttade frysboxen. SNART BÖRJAR RENOVERINGEN! Kommer bli kanonbra i källeren sen! =)

Imorgon ska vi värdera huset på förmiddagen! Mycket spännande!!


Ne.. Lite tråkig inlägg just nu, men det är ju fullt upp hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0