-0,4 kg till!! =)
[DATUM: 2009-11-06 TID: 07:17:50]

God-fredags-morgon!! <3
Liiika bra humör idag med, trots en småjobbig natt med några vakningar av barnen och jag har haft huvudvärk, galet ont i halsen och sovit kasst! =( Men allt det vägdes upp när jag ställde mig på vågen imorse och har gått ner ytterligare 0,4 kg sen igår! Det innebär att jag har tappat 2,2 kg sen i måndags! =) Crazy I know! Men jag har ju som sagt endel övervikt och enligt mitt BMI så lider jag av FETMA. Känns bra att det händer nåt och att jag kanske kan få må bättre snart. =) Ordet fetma skrämmer mig och säger att jag verkligen måste ta tag i det nu.

Igår var jag och barnen till läkaren. Vart så irriterad på att vi fick komma in 25 min sent och ingen sa nåt. Sen gjorde hon undersökningen på 5 min och sen tog hon in nästa patient (som säkert skulle vara där kl.15 och fick gå in i tid..). Stella var iaf superduktig! Läkaren tittade i ögonen, djupt in i munnen (så djupt att hon fick kväljning...) och lyssnade på hjärtat. Sen fick hon salva utskriven till ögonen.

Efter det lämnade jag av barnen och vår bil med Kicki och jag tog hennes bil. (Ville inte att barnen ska åka framåtvända i Johans bil, för det är det enda som går. Så de fick åka med Kicki..) Sen gick jag till apoteket, inte roligt väder.. =( Och sen var jag hos Ninni och klippte mig. Blev rätt så nöjd. Skönt att ha det lite
kortare och fräschare igen! =)
Efter klippningen så åkte jag till badhuset och simmade. Hade bara tänkt simma typ 20 längder för jag hade ont i halsen. Men det slutade med 60 iaf..
Skönt att det blev gjort! =)
Tog en snabbis i bastun efteråt också. SKÖÖNT! =)

När jag kom hem så blev halsontet värre, jag fick huvudvärk, frös, blev yr och väldigt trött. Somnade så jag missade slutet på Criminal minds, sur man blir på sånt! Sen var natten som den var.. Fick en tablett av Johan när han gick upp imorse. Den gjorde susen och nu är huvudet lite bättre iaf! =)

Nehepp.. Kika vidare. Men ha en härlig fredag!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är duktig men man ska passa sig för att träna och basta när man har förkylningh på gång. De kan sätta sig väldigt illa åt hjärtat om man har otur. En tankeställare bara.

2009-11-06 @ 09:02:22
Postat av: Sarah

Svar: Har redan handlat på mig ett 20-tal såna..=) Räknar med en kräkbebis eftersom jag inte ska amma..=)

Vad duktig du är med vikten nu..Skönt när det börjar lossna..=)

2009-11-06 @ 20:03:49
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja du är jätteduktig Karin! Skönt att simma. Hoppas ni får en trevlig helg!

2009-11-06 @ 20:33:01
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0