Västerås idag!
[DATUM: 2009-12-07 TID: 07:17:36]

Godmorgon!
Skulle ställa klockan på 6.30 idag. hade missat det.. Men som tur var så började Svante snacka vid 6.45, så jag kom upp! =) Nu blir det snabbfixning och sen klä på barnen. Stella har dagis och jag och Svante tänkte ta en sväng till Västerås. Vi ska lämna tillbaka en kjol som töjt sig så in i bomben, kika på ögonskuggor på Make Up Store och sen ska jag handla en massa gotte på Systemet till helgen! Längtar redan! =)

Vägde mig nyss och trots helgens moffande av pizza, kakor, ostbågar, läsk osv så landade jag på SAMMA vikt som förra måndagen! Mucho nöjd!! =) Hoppas kunna köra lite hårdare nu i veckan. =) Nu har jag bara 2 veckor på mig att gå ner 0,6 kg och sen har jag gått ner 5 kg sen kräftskivan när mitt och Roberts vad började. Men det kommer jag klara, nemas problemas!!! =)

Nej, snabbkika fejjan och sen klä på oss.
Ha en mysig måndag, för det tänker jag ha! Så detså!! =)
Kram kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0