TRÖTT!
[DATUM: 2009-12-02 TID: 10:20:24]

Varför är jag så trött för?
Jag har ju sovit hela natten.. Somnade vid 22.10 och vaknade vid sextiden. Då borde jag ju vara utvilad.. *suckar* Det finns ju dem som inte alls får sova för att det har knorriga barn osv.. De är otroligt starka som orkar så mycket!
All cred till dem! <3

Nej.. Måste sätta fart. Stella sov till nio och hon har fortfarande pyjamas på sig. Hehe.. Så hon ska ha kläder och sen ska jag börja baka bröd och hallonpaj.
Sen ska jag börja duka och göra fint och till sist så ska jag försöka göra mig själv lite fin också..
Ha en skön onsdag! Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Här är det knorrigt ofta! Har sovit max 8 hela nätter på ett år. Är lite jobbigt ibland men det är bara att hoppas på förbättring snart...

2009-12-02 @ 13:30:07
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0