Trött, tröttare, fam. Andersson...
[DATUM: 2009-12-15 TID: 08:03:06]

Morgon, morgon!
Snön vräker ner, antar att den gör det i övriga Sverige också.. Mysigt, men just nu orkar jag inte bry mig så hårt.. Svante den lilla filuren lade vi vid sju igår. Jag väckte honom som vanligt vid 23-tiden och gav honom en flaska. Nu sover han än, utan ett knyst! Trött kille!

Jag och Stella är däremot inte lika pigga.. Jag somnade inte förrän kl.23.30.. Vet inte varför jag inte kan somna. kanske har mycket i huvudet inför julen och allt..?
Sen vid två så vaknade Stella och var pigg som en mört. Vi gick iaf in till oss.. men hon var vaken i 2-3 timmar. Jag kunde inte heller somna. Skruvade på mig, sn ckade lite med henne och bara KUNDE INTE SOVA.. =(
Jag vet inte vad klockan var när jag väl somnade.. Men idag är jag helt slut. Båda barnen sover än, men snart nåste de gå upp.
Dagis idag och vi måste gå upp i tid.

Igår var dte lucia på dagis. Supermysigt. De var så fina när de kom där och gick.. <3 Jag blev alldeles tårögd.. Min lilla tjej börjar bli så stor.. Det var nära till riktiga tårar kan jag berätta.. Men allt gick fint. Hon satt så fint på stocken med de andra barnen. Vi i föräldrarådet hade tänt maschaller och ljuslyktor i träden. Mysigt!!!! =)
Alla barn satt där så lugnt och fint, de små sjöng väl inget utan tittade mest och lekte med sina ljus. men mitt i allt så får Stella syn på oss. MAMMA, FAMMO!!! PAPPA! TANTE!! Och så, MOFFA! Sen vinkade hon som en gaöning, men hon satt kvar. Men jag tror att det var bara för att hon inte nådde ner till marken och inte kom ner. För hon satt så snällt kvar och tittade och vinkade till oss med jämna mellanrum. <3
Det gick superbra allting och efter det tog jag med mig kicki hem och åt spagetti och baconröra. Mums!! =)


Idag vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo.. Jag ska nog sova middag och eventuellt baka lite till babyshowern som vi ska ha på torsdag. Känna faktiskt lite sådär och sätta mig i bilen med båda barnen om det är sånt här väder. men de vägarna är ju iaf väldigt använda. Men hur ska jag hitta inne i stan då?? Jaja, det löser sig!

Kommer några bilder från igår, men sen måste jag väka barnen.
Kram på er.. =)

Jonna, Stella och lite av Eddie. =)


Hela tåget!


Stella satt så fint! =)


Tomtemor och fikasugen tärna! <3


LYX med festis!! Så söt mun och underbar kinder!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men så söt! Mysigt med lucia... man blir så stolt! Och dom växer sååå fort det håller jag med om. Tyckte Liam föddes rätt nyligen men snart blir han 8 år... helt galet. Han har ju börjat bli kär och allt hihi. Kram

2009-12-15 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0