Snart helg!
[DATUM: 2009-12-10 TID: 10:00:21]

Halloj!
Det blev ingen simning igår. Åkte in till Sala och stor/julhandlade en massa mat. Full vagn + en platta öl. Tungt! När jag handlat klart så tog jag en 30 min powerwalk runt centrum och bort till Collingatan. Oj va jag saknar det huset!
Åh va jag saknar Sala... =/

Skönt att ha handlingen klar! Nu är det inget som behövs på ett tag och
det mesta till julen är inhandlat!

Idag ska nog jag och Svante möta upp Anna K i Sala. Blir en sväng på stan.
Kul att komma ut lite. Sen ikväll SKA jag simma. Jag måste.. Som vanligt så fick jag superont underfötterna efter att jag gått igår.. =( Inte kul!!

Kom precis på att det faktiskt är helg snart! Det är ju fredag imorgon! underbart! va glad jag blir!! Fredagskvällen spenderas hemma i soffan med vår fina familj om inget oförutsett händer.
På lördag ska vi på julbord med mitt jobb på Måns Ols och sen blir dte utgång på Hottan, me and my love! <3 Stella ska sova hos Kicki och Lars och Svante ska vara hos mamma och pappa.
Spännande, hoppas att det går bra, men det tror jag! =)



Känns faktiskt som om det börjar synas lite nu. =) Gjorde situps igår också.. Magen såg riktigt smal ut imorse! =) Men som sagt, bara från sidan.. =/

Nej, Svante är ledsen och trött nu.. Ha en bra dag!
Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0