Onsdagen.. =)
[DATUM: 2009-12-02 TID: 07:43:19]

Godmorgon!
Sovit stenhårt hela natten och underbara Johan gav Svante mat vid sextiden. Men jag vaknade ändå vid 6.20 och gick upp. Svante var pigg som en mört så vi har läst tidningen och busat i köket. Men nu har han somnat. Han somnade på golvet först, men nu har jag burit in honom i sängen.



Blir en lugn hemmadag för oss. Ska sortera lite tvätt och sen ska jag förbereda middagen ikväll. Mamma och pappa kommer ju som sagt. Ska nog bjuda på rotfruktssoppa med ett tunt lager ost och lite bröd till förrätt. Till varmrätt blir det apelsintorsk och pressad potatis. Efterrätten har jag inte bestämt än. Men äppelpaj eller fromage står högt på listan. Men det vore kul att göra nåt annorlunda. Men jag orkar inte gå till affären och handla, så himla kallt..
Så jag ska leta på internet efter nåt bra recept.. =)

Här kommer två bilder på mig och Svante från vår mysdag i Sala. =)



Mamman i lite annorlunda frisyr..



Mammas ena hjärtegryn som har det lite jobbigt med nya tänder, det kliar galet mycket i munnen på honom. Han gnager på allt

Nej, nu tänker jag gå och lägga mig en stund till tills Stella vaknar! =)
Hoppas jag hinner....
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0