Mycket nu...
[DATUM: 2009-12-04 TID: 07:54:13]

Godmorgon!
Har vart fullt upp sista dagarna, därav dålig uppdatering..
Igår var Stella på dagis. Jag sov middag och fixade mig och sen jobbade jag på Wason från 16-21. Det var extraöpper från 18-21. Det var vi, Wallins skor, Linneskåpet och Ekenbergs dam som hade extra öppet. Det var 20% på allt under kvällen. Många passade på att fynda julklappar. =) Många paket blev det.
Har lite ont i kroppen idag. Ryggen känns helt paj.. Måste träna ryggen tills jag ska börja jobba mer! Ajajaj..
FÖtterna klarade sig förvånansvärt bra, även om jag knappt kunde gå på kvällen när jag kom hem. Jädra inflammation! *suck*

Annars har dte vart lugnt. Har inte hunnit träna som jag velat den här veckan. Därför har viktminskningen avstannat och jag står still. *suck igen* Men jag hoppas att det ska finnas mer tid och lust nästa vecka. Vi får se hur hårt jag orkar köra i helgen..=/

Idag blir det en riktig lugn, mysdag! Jag är TRÖTT! Stella vaknade vid fyra och ville Myyyysa! Jaja.. Hon fick följa med in till oss. Hon skulle promt ligga på min kudde.. Hhmm.. Mysigt iaf. Fast hon knölade i en timme, sen gick Johan upp och då fick hon välling av honom. Sen sprang hon runt och försökte sätta på mig glasögonen, ha på mig lipsyl osv.. Men tillslut när jag kikade upp vid sju så sov hon bredvid mig. Då vakande Svante såklart... Bara att gå upp och göra mat och byta blöja.
Nu är iaf båda barnen vakna och Stella sitter i soffan med napp och snuttis och småkikar på barntv. =) Jag ska kika lite här. Senare så tänker jag sova middag medans de sova. TRÖTT!!
Annars så ska vi ta oss en sväng till Valvet och hämta ut ett paket från H&M. Det är lite julklappar till Svante. Sen måste jag till affärn tror jag. Jag TROR att Anna och Niklas kommer över och äter och kikar på Idol ikväll. Så jag ska komma på nåt bra att äta.

Nej, nu ska jag läsa bloggar och slöa en stund. Måste ju tvätta lite idag också. Ligger sååååå efter! *suck*
Ha en mysig fredag!! Kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0