Härliga lördag!
[DATUM: 2009-12-05 TID: 07:25:56]

Godmorgon godmorgon!
Igår blev en lug och skön dag, fixade i köket, tvättade nån maskin, sov middag, fixade mig lite och sen gick vi till affären och handlade på eftermiddagen. Skönt! =) På kvällen kom Anna och Niklas och åt tacos och sen kikade vi på Idol. Helt rätt att surpuppan Tove åkte!!!! =P

Idag åker jag och barnen till Västerås. Anna Kuisma kanske ska med, vi får se vad hon bestämmer sig för. Jag ska iaf spendera lite pengar på hennes bebis. Tänkte köpa lite smått och gott som kan behövas. =) Sen ska jag handla lite små presenter till Anna (syrrans) babyshower! =) Myyysigt!!
Ikväll får vi se vad dte blir. Förhoppningsvis så kommer Kicki och Lars över och äter en bit mat och sen ska de kanske lägga klinker i hallen nere. Men vi har inte pratat med dem än, så vi får se om de kan och har lust. =)

Åh va jag är kääär!! <3

Nej, dax för fru Andersson att kika vidare innan hon ska gå och sminka sig.
Ha en myspys lördag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0