Härliga hälg!!
[DATUM: 2009-12-06 TID: 10:47:44]

Godmorgon!
Gud vilken mysig dag det blev igår! =)
Först så var jag och barnen i Västerås och shoppade på Ikea, Hälla och Maxi. Blev en massa smått och gott till Anna och Annas bebisar. Lite bra att ha saker, inga kläder. Det spar jag tills jkag vet kön, iaf på Anna Ks bebis. Syrrans vet jag.. men jag spar ändå med kläder. Det blir sen! Nu är dte praktiska saker som gäller! =)
Jag hittade äntligen en bolero som jag inte såg ut som världens tjockaste i och sen köpte jag ett apsnyggt armband och två par örhängen till mig. Nöjd!! =) Efter det åt vi lite lunch hos mamma ochpappa och blev kvar där till halvfyra. Skjutsade dem till stationen för de skulle åka till Stockholm och bo på Hotell och gå på julkonsert som Roberts pappa skulle sjunga på. Mysigt! =)

På kvällen kom Kicki och Lars. Vi åt pizza och sen gick killarna ner och lade klinkers i källaren. Jag, Kicki och Stella julpysslade lite. Det blev apelsiner med röda band och nejlikor, sen bakade vi pepparkakor. Suuuupermysigt!! Det blev jättemånga fina pepparkakor! =)
De ska vi garnera nån dag när vi känner att vi har tid..

Idag har vi myst i sängen hela familjen, sen badade jag och duschade båda barnen. De var så söta. De satt båda två i badbaljan. Haha.. Trångt och plaskit! De plaskade som bara den!! Härligt!
Jag blir så glad att de tycker så mycket om varandra!

Jag har inte kommit i kläderna än. Sitte ri bara trosorna. Började med maten, så den står i ugnen nu. Tacogratäng blir dte . Mums! =) Får duscha efter lunchen när Stella lagt sig. just nu är hon coh Johan i Gärdsbo och sätter i hennes nya bilbarnstol och hämtar kärra och isolering.

Vid två blir det adventsfika hos JOhans farmor. Det har hon alltid andra advent. Då bjuder hon in alla kusiner och kusinbarn. Det är fullt hus kan jag lova! Och hon har galet mycket kakor, mmm... =)
Nej... nu måste jag sätta fart, iaf slänga på miog en morgonrock innan Johan kommer hem. Han blir galen annars.. Haha... Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0