Härlig dag! =)
[DATUM: 2009-12-01 TID: 15:48:13]

Halloj!
Har haft en supermysig dag i Sala med lilla Svante. Blev inte så värst mycket promenad. Det var ju sååå kallt.. Vi gick en liten sväng och sen in på apoteket. Sen gick vi i några butiker. Köpte 4 bodysar och 3 par byxor i stl.80 åt honom. Han är ås himla stor. Det står inte på förrän han kan ha det! Stella hade 80 när hon var 1 år - 1 år och 7 månader. Herregud.. Haha..
Stella fick en klänning och en pyjamas. Sen var vi och åt lite lunch på Maricato eller vad det heter i Gallerian. De har vääärldens godaste grillade macka drä. Fetaost och kyckling! Mmm.. Såååå god!!

Sen gick vi ner till Coop och storhandlade. 1300 kr - POFF, borta! =/
Ändå handlade jag bara 1 paket blöjor och typ inga hygienartiklar..
Massa grönsaker, kyckling, fisk, ersättning mm..

Nu har Svante ätit lite mat och Stella lite päron. Nu tar jag en 20 minuters paus och ska strax börja med maten. Tänkte göra rotfruktssoppa. Mums! =)
Sen vid 17.30 ska jag hämta Jeanette så ska vi åka till Sala och simma.
Ska bli sååå skönt! =)

Nej, ska ta och börja skla rotfrukter. Ha en skön kväll!
Kram.. =)

Ps.. Tänker nog berätta min vikt historia. Men det får bli nån dag när jag har tid och lust. Det har vart upp och ner vill jag lova.. =/ Men nu ska jag ner igen och hoppas stanna där! Ds...


Kommentarer
Postat av: frida

Jag förstår dig självklart, hoppas vi ses en annan gång! KRAM

2009-12-01 @ 16:21:55
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0