Häääärligt!!!!!
[DATUM: 2009-12-09 TID: 08:33:36]

Gooodmorgon!
Va glad jag blir! Vågen stod på minus trots att jag hade en dålig dag igår. Avlutade den bra med kycklingsallad och situps. =) Idag ska jag gå en lugn promenad med höggravida Anna K och ikväll blir det simning! Härligt, idag känner jag mig peppad!!!!!!!! =) Skönt det, för igår jag jag såååå opepp! Skrev ett negativt inlägg och kände mig såååå nere... Men dte inlägget försvann när jag tryckte på publiceraknappen.. *suck* Men det kanske var lika så bra, för idag är jag peppad igen!!!! =) Blev så glad att vågen stod på neråt! Kan säga att jag äntligen har klarat mina -5 kg sen kräftskivan nu!!!!!!!! =D

I övrigt så har Svante ställt sig i krypställning hela morgonen! Superduktig!! Så nu är det nog inte allt för långt kvar till kryp! =) Han snurrar och vänder sig supersmidigt åt alla håll nu och ålar sig bakåt. Full fart! =)



Blev ingen simning igår. Noll pepp som sagt! Monica, Hans, Martin och Henrik kom hit och fikade och busade med barnen. Alldeles för länge sen vi sågs.. =S
Jättekul att se dem! =)

Idag är planerna promenad med Anna och sen simning, allt som står på schemat.. Imorgon funderar jag på att julhandla på Coop, men vi får se hur dte blir.
Det mesta är det ju bra datum på och vörten kan man ju frysa in. =) Egentligen bara sallad och grönsaker som inte går att frysa..
Nej, nu ska jag klä på barnen och sen hoppa in i duschen. Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0