God fortsättning!! =)
[DATUM: 2009-12-26 TID: 10:39:00]

Hej mina kära läsare!
Har fått tt par klagomål att det inte uppdateras här och inte på bilddagboken. Sorry, men det är väldigt fullt upp just nu! Sen har vi flyttat ner "min" dator i källaren och det blir aldrig tillfälle att gå ner där. Så nu delar vi på bärbara datorn och den är seeeeg.. =/
Men jag ska försöka att få upp lite bilder från sista tiden i mellandagarna. Finns en hel del! =)

Julen har var helt underbar! Har haft superroligt!! =)

Idag ska vi till Västerås för en minijul med hela min familj. Anna och Robert var ju inte med oss på julafton. Så de kommer idag. Jag har lite julklappar till Pricken i Annas mage. Hoppas att de gillar dem! =)

Är sååå trött idag. Sov hårt och varmt inatt. Har träningsvärk efter gårdagen. Vi åkte pulka på förmiddagen och på eftermiddagen så var vi på den årliga juldagsbowlingen med Johans släkt. =)

Har gått upp 1 kg under julhelgen. Kommerköra lite halvdant fram till nyår, men efter nyår så kör jag fullt ut igen! Jag vill ner mycket mer!!
Nej, orkar inte skriva här mer nu. Får bli mer en annan dag.
Kram kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0