Gaalet trött... =/
[DATUM: 2009-12-08 TID: 10:32:13]

Hallojsan..
Är så himla trött idag... Undrar om det är vädret, humöret eller att jag var upp två ggr och stoppade i nappen på Svante inatt. Han har sovit hela nätter i flera veckorn nu, så det är säkert därför jag är trött.. =/ Har iaf vart iväg och lämnat Stella på dagis och Svante har precis gått och lagt sig. Jag tänker också gå och lägga mig direkt när jag har skrivit klart det här! =)

Igår var jag och Svante i Västerås hela tiden när stella var på dagis! =) Vi hade supermysigt! Han var på kanonhumör och myste och sov i vagnen och annars så var han jätteglad. Vi tog lite fika på Waynes (shit va den där tjejen är tjurig där inne, har aldrig sett henne trevlig...) och sen shoppade vi på. Jag köpte en grej på make up store som jag har velat ha länge, två långa tuppar/tunikor/klänningar och en väska till mig. Stella fick en ny mössa (de rosa är ju inte så snygga till den röda overallen hon har nu.. =S ) en enkel offwhite och en vit, enkel body att ha under julkänningen. =) Sen reklamerade jag en kjol på Indiska. Den har blivit jättestor.. (Nej, inte jag som gått ner i vikt..!)
Fick iaf pengarna tillbaka, jag är expert på det där! =P


Söt-Svante på Waynes igår.. <3


På eftermiddagen så tog vi det lite lugnt, Johan var hem och sa hej och åkte till Stockholm. han har köpt en falsupptagare och en falsförslutare. Så nu kan han lägga tak. Nån som behöver plåttak gjorda eller känner nån som behöver det så SNÄLLA HÖR AV ER!!!!!!!!!!!!!!!! =)

När johan var borta så lade vi Svante och sen hade jag coh stella riiiktigt myskväll! Jag slängde på en tjejfilm och sen låg vi på soffan (hon på mig..)
och hade supermysigt!!!!!! =)
(Förutom när hon tryckte på kontrollen och fick till så att man hörde regissören säga vad de skulle göra i scenen hela tiden, då fick vi börja om..)

Hade en härlig kväll och sen hann min älskling hem lagom tills Stella hade lagt sig. Då hann vi pussas och prata lite innan läggdax. <3


Idag har jag tänkt åka och simma. Är ruskigt otaggad............... Men jag ska nog, tror jag.. Hahaha... Velar... Men jag borde. Ska ju ut i helgen och vill se liiiite smalare ut.. Sen vill ja ju såklart gå ner det sista till jul! =)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig! Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Linda

Är Johan plåtslagare?

Vilken söt bild på svante. Han är kanonsöt:)

2009-12-08 @ 16:31:48
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0