Gaaalen helg!!
[DATUM: 2009-12-14 TID: 12:40:17]

Hej på er!
orkar inet skriva nåt långt.. Fortfarande sliten sen i lördags kväll! Haha, körde verkligen All in och drack snaps, drinkar, cider ocha llt jag kom över! Var på julbord på Månsols, sen hem till Tomas och sen blev det Hotellet! Hade gaaaalet kul, dansade hur mycket som helst och hande en riktig kanonkväll! =)
Bilder från den kvällen finns på bilddagboken. Kramkolan.

Idag har Stella lucia på dagis. jag är ju med i föräldrarådet och ska servera glögg, kaffe, saft och pepparkakor. Så jag ska dit vid tre. Ska bli så mysigt! jag har bytt om till en lättare tomteoutfit. =) Ska bli så mysigt! Härligt att det är lite vitt ute iaf!

  

Nej, nu vaknade lillaman. Ska ge honom lite mat.
Kram på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0