Fina vinter! <3
[DATUM: 2009-12-16 TID: 06:51:44]

Godmorgon på er!
Jag tycker att det är mysigt med all snö! Tänk va härligt det var igår när jag lämnade Stella på dagis och hon gick kände på snön, tittade, stack ut tungen, tittade på de något äldre barnen som sprang runt och kastade sig i snön och fullkommligt älskade den! =) Underbart!
På vägen hem från dagis så hade jag med mig kameran
och knäppte lite bilder på Stella.. =)

Glad på mobilbild till pappa! <3


Pulsar hemåt! Hon var så glad att hon fick gå hem!


Smaka på snön! Den smälter så skönt på tungan.. =)


Min glada snöprinsessa! <2

Det var himla mysigt! Synd bara att hon fick ett riktigt utbrott och vägrade gå in. När jag lyft in den skrikande Stella så lade honn sig på golvet, vägrade klä av sig coh gallskrek. Detta pågick ett bra tag. Fick iaf av henne kläderna med lugnet i behåll och sen blev dte mellis och hon lugnade sig. Pjuh! Kommer väl bli endel sånt nu när dte närmar sig lite trots.. =S

Vid sju fick jag ett sms av Anna K som ville att jag skulle komma över på kvällsfika. Jag skottade av bilden och åkte den halvt igensnöade vägen till Gärdsbo. Läskigt! Men det var dte värt! =) Vi hade en supermysig kväll med varmt te, härlig saffranskaka och en massa roligt snack! =)
Tänk att det är dax snart, när som helst faktiskt! Men jag tror på juldagen, möjligtvis annandagen..
Håller alla tummar att det ska gå bra och smidigt med allt!

Svante den lilla filuren har lärt sig att dra sig framåt med händerna och trycka på med fötterna. Han kommer bra långt på det viset. Mellan varven så står han i krypställning, så om jag gissar så kryper han lagom till jul! =)

Stella skulle ha vart på dagis idag, men med all snö och våra jobbiga nätter tidigare i veckan så kände jag att vi behövde sova och sa att hon skulle vara hemma. Men inatt så sov både hon och Svante heeeela natten. =) Men Svante vaknade vi9d sex och jag var pigg då, så det gjorde inget. Men Stella somnade om och sover än. =) Bra för henne!

Nej, nu ska jag nog äta lite furkost, det kurrar i magen!

han en känsla av att det här med viktminskning kanske får vila en vecka nu. Kommer väl få köra igång efter jul igen. Nu vill jag dricka varm choklad i en snödriva i strålande solsken. =)
Vi får se vart vågen stannar efter julhelgen, men sen kör vi igen! =)
Kram på er! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder men de ser väldans kallt ut brr:) hehe

2009-12-19 @ 17:04:02
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0