Det händer grejer! =)
[DATUM: 2009-12-11 TID: 08:50:37]

God fredagsmorgon!
Härligt med fredag! En händelserik och rolig helg har vi framför oss! =) Så jag är superglad att det är fredag! =)
Svante vaknade vid två inatt och ville inte somna om, så han fick mat. Efter det så sov han till 7.40.. Me like!! =) SÅ himla skönt att få sova så länge! Jag gjorde iordning välling och ersättning till båda barnen, sen gick jag in till Stella. Den lilla tokan hade tagit av sig och satt på sig pyjamasen själv! Hahaha.. Den var utochin och bakochfram! Hahahaha... Så den åkte av innan vällingen..


Tänkte ge er lite resultatbilder på min viktnedgång. Idag stod vågen på 84,6 kg. Det gillar jag! Men nu är dte helg och jag är inte säker på att det är min slutvikt på måndag. Den kan ligga något högre. Vi få se hur helgen artar sig med julbord, alkohol och säkert en bakispizza! hahaha.. =)


Jag börjar ana ett nyckelben där under skinnet! =) Jag blir så glad!! =)


Käklinjen börjar bli mindre mulliig och aningens mer markerad! =)
Dubbelhakan känns inte lika permanent!


Det tar sig på magen också! (från sidan såklart!) Som vanligt så är det en morgonbild, på kvällen är jag såklart tjockare, men det är ju logiskt! Ser fortfarande gravid ut, speciellt i tighta toppar.. Men det ska bort!
(Never mind de obäddade sängarna... Det är ju morgon!)

Känner mig iaf rätt så nöjdoch glad idag. Har satt på mig provisoriska kläder. När Svante somnar för andra gången så ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fredagsfin! =) Jag vill vara lite extra snygg när älsklingen kommer hem ikväll! <3

Igår så var jag äntligen iväg och simmade! =) Så himla skönt! Men det märktes att jag inte hade simmat på en vecka. Jobbigare direkt.. Simmade 64 längder och de vanliga 45 minuterna. Skönt!
På kvällen kollade vi på "Criminal minds" som vanligt och sen beställde vi en massa plåtverktyg till Johans företag. Snart har han en bra grund och kan sätta igång. Som sagt, behöver nån hjälp med takläggning så hör av er! =)

Nej, ska kika runt lite. Vill inte störa barnen, de leker så fint! Stella håller på och "matar" Svante och han är så glad att hon leker med honom! =)
Ha en hääärlig fredag! Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vi kommer att behöva lägga om taket, men inte förens till sommaren :D

2009-12-11 @ 09:13:49
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Elin

DUKTIG du är :-) Ha en underbar helg! Kram

2009-12-11 @ 09:49:10
URL: http://metrobloggen.se/elinsvarld
Postat av: Kvistan

Åhh!!! Du är så duktig Karin, det syns jätte mycket. Jag kan inte bli annat än lite avis och lääängtar tills det är min tur IGEN. :S

2009-12-11 @ 11:59:05
URL: http://kvistan.blogg.se/
Postat av: Frida

Men guud va det syns bra på dig!!! Ha en trevlig helg!

2009-12-11 @ 13:32:55
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Malin

din mage ser jättesmal ut! det som står ut, är det inte muskler från graviditeten då?

leta på familjeliv, finns något som heter tuplermetoden som Snabbt hjälper musklerna att dra sig inåt igen!!!!

keep up the good work!:)

2009-12-11 @ 13:47:51
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: cattis

hej du är så duktig karin..

takläggningen skulle ni ha sagt till om mycket tidigare he e he vi gjorde vårat i sommras. men hojtar till om jag vet nån.. ha en bra helg sj så ska jag snart i väg o jobba =/

2009-12-12 @ 11:37:32
Postat av: Sanna

Karin du är så jäkla duktig..! Kan du ge mig lite utav din motivation ;)

2009-12-13 @ 15:12:49
URL: http://Sannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0