Babyshower!
[DATUM: 2009-12-17 TID: 08:41:07]

Godmorgon!
Idag bär det av på babyshower för min syster Anna i Stockholm!
Blir en fullspäckad dag! Börjar med att åka till barnmorskan i Sala, dit kommer min mamma och tar hand om barnen undertiden. Sen åker vi allihopa till Västerås och äter lunch hos dem. Sen lämnar jag Svante där och jag och Stella fortsätter mot Stockholm. Där åker vi till Karolinska och hämtar upp syster Malin. =) Sen ska vi hem till henne och lämna av grejer, sen tar vi Pndeln till Söder där vi ska anordna Babyshowern för syster! <3



Sen blir det mat och mys hela kvällen! hoppas att det funkar bra med Stella, men det brukar inte vara några problem! =) Är nog mer nervös för hur natten blir. Vi ska sova hos Malin och Daniel och jag vet inte riktigt hur vi ska ligga än. Men det ska nog förhoppningsvis gå bra. Hon har sovit hela nätterna igen i två dagar nu. Såå skönt!! =)


Nej, kika lite grejer, äta frulle, sminka mig coh packa det sista.
Hörs på fredag, förhoppningsvis med en massa fina bilder! =)
Kram kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh vilken härlig mysmage!

2009-12-21 @ 11:28:23
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: ulrica

Nej men uppdatera nu Karin!

2009-12-23 @ 21:25:45
URL: http://ulricaullman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0