Vilken kväll!! =)
[DATUM: 2009-08-31 TID: 14:41:47]

I lördags var det alltså dax för min premiärtur på Hottan! =)
Var peppad till tusen och Johan skjutsade in mig till stan där jag mötte upp Anna. Sen åkte vi ut till henne och hon sminkade mig supersnyggt! =) Efter diverse pics så åkte vi in till Annelie och Emil som hade fest. Vi spelade lite spel och hade riktigt kul! =) Dracks en massa bubbel och cider.. Hade verkligen en helt perfekt fylla hela kvällen! Blev inte som förra gången på hottan... Hahaha.. Tur det!




Dansade hela kvällen och hade riktigt kul med alla tjejer! Tyckte nog att avslutningen blev lyckad.. Hahahaha.. Det gjorde vi bra Cissi! =P
Sov hemma hos Tomas tillsammans med Elin, Jocke och Moa.
Fick ju ingen skjuts hem... Men det funkade fint.
Johan och barnen kom och hämtade mig och sen var vi till
Johans föräldrar coh fikade en snabbis. 
Efter det åkte vi hem och myste. Bakispizza, gräsklippning, fotoknäppning, familjebad, pusselläggning och så avslutade vi kvällen med vuxenfilm ("Män som hatar kvinnor"). =) Skön söndag med andra ord! =P

Natten blev inte så bra.. Har sovit 3,5 timme och resten tyckte Stella att det var roligare att vara vaken än att sova.. =/ Inte helt positiv till det.. Fick henne att somna på mig i soffan kl.5 imorse.. Men då började Svante låta istället.. *suck* Jaja.. Orkade iaf upp kl.7 imorse.

Behövde nämligen gå upp för idag var Stellas första dag på dagis!! =) Första inskolningsdagen gick fint och jag har en känsla av att hon kommer trivas som bara den!! =)

Det var väl det senaste i korta drag. Nu ska jag kolla lite till, sen ska jag
plocka lite här hemma.
I veckan blir det inskolning och en massa fix inför kräftskivan. =)
By the way så finns det en masa nya kort på Bilddagboken!
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: kattis

åh va skönt, med en trevlig kväll ute, det behöver man ibland.

skönt att inskolningen verkar gå bra.

vi ska med på kräftskiva i helgen, uppe hos min faster, som bor utanför västerbykil.

kram

2009-08-31 @ 17:23:26
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0