Underbar dag!!
[DATUM: 2009-08-25 TID: 17:25:35]

Åh vilken mysig dag!
Jag, mamma, min syster Malin, kusin Anna-Karin och mina barn
 har vart på Lögarängen och badat!
Stella har vart superduktig och badat en massa!
Hon blir bara mindre och mindre rädd!
Jag har simmat, åkt vattenrutschkana  och bara njutit av att få bada! =)

På eftermiddagen så ringde min andra syster Anna. Hon tyckte att vi hade så mysigt och blev så avundsjuk så hon satte sig i bilen och kom hit. =)
Så båda mina systrar ska sova hos mig inatt, myspys!!
Nu är vi hos mamma och pappa. Ska få mat här.

Är lite orolig för en släkting som inte är riktigt kry.. =( Hoppas att han mår bättre snart och att operationen kommer gå bra. Känns lite läskigt och ostabilt.. =(
Men jag håller alla tummar och hoppas på det bästa!

Nehepp, ska kolla till Stella. Har lagt henne på mina föräldrars säng och så får vi se om hon somnar. Men hon var heeelt slut och hon har iaf stannat på sängen i typ 10 min. Hon borde somna snart.. Skruttan..
Jag är också heeeelt slut! Jag har alltid öppna ögon när jag simmar under vattnet så jag blir supertrött..
Ha en skön kväll, kram kram..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter som en toppendag..=)



Kul att du skaffat blogg dessutom...



Kram

2009-08-25 @ 18:14:33
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0