Trött!
[DATUM: 2009-08-25 TID: 22:47:08]

Jobbigt med besök från systrarna.. Är heeelt slut, ska alldeles snart gå och sova.

Känner mig väldigt nöjd med dagen. Började med att styrketräna 10 min, direkt efter det gick jag 15 min stavgång. När vi var och badade så simmade jag lite och crawlade (stavning=??) lite. Kunde ju knappt andas! Haha.. Är helt slut uppe i nacken efter det! Men jag har haft superroligt!!

Nu har alla ätit rostmacka utom jag, känner mig duktig som håller mig.
Kommer bli fasligt gott med frukost imorgon! =)
Johan sitter här bredvid mig och väntar på att duschen ska bli ledig. Känns som om vi knappt hunnit prata nu när systrarna har vart här. Så ikväll hann vi mysa lite och det var skönt! =) Man längtar ju efter sin underbara!

Anna hade ju som sagt längtat ihjäl sig efter barnen och kom ju hit. Nu vill hon ta Svante inatt och det ska väl gå fint. Så de ska sova tillsammans i hans rum. Skönt att sova, men jag lär väl säkert vakna ändå.
Har iaf inte alls nå mycket mjölk kvar i tuttarna nu.. Det har verkligen sinat när jag börjat ge ersättning då och då. Men det känns bra ändå tycker jag. Man blir så mycket friare och jag känner att jag behöver det...

Nehepp, ska jobba på att få bort den vattenfasta mascaran.
Fick superbra tips till bröllopet. Bara att ta barnolja på en bomullstuss och stryka bort den. Kanon bra!! =)
Godnatt med er! Kul att så många läser!!

Kommentarer
Postat av: MansonDust

Sophie skrev att du ville ha hjälp med design på bloggen. Du kan maila mig, så kan jag hjälpa om du vill.

2009-08-26 @ 07:13:06
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tar också barnolja, det är super=)

2009-08-26 @ 09:18:44
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0