Sov hela natten!! =D
[DATUM: 2009-08-26 TID: 10:20:55]


Godmorgon!! =)
Jag har sovit sååå skönt! Har inte ens vart upp och kissat inatt.. =) Vaknade 7.30, alldeles lagom.
Då höll Anna och Malin på att klä på Svante. Och vet ni????
Han hade sovit HELA NATTEN!!!! =D Från 22.00-06.30. Gud så skönt! Det här ska vi kämpa vidare på! Anna tyckte dock att det var synd att han inte ville ha mat på natten för hon ville gå upp och ge honom mat.. Haha, sötnos! Nu har hon ungefär hälften av sin graviditet kvar och det kommer gå superfort! Hennes mage är superfin, jag blir lite småavis... =S Hehe, men bara på magen..

När jag gick upp så fick syrrorna peppa mig lite så jag orkade gå ut med stavarna. Blev 15 min i regn, men det kändes bra att ha det gjort! =) Vi åt frukost och sen åkte Anna tillbaka mot Stockholm och jobbet. Kortvisit!

Idag ska jag, Malin och barnen in till Sala och gå lite på stan, fika och så antagligen en sväng till morfar. Sk abli så mysigt! Skönt att det regnar faktiskt..
Har inte hunnit lägga upp några bilder på bilddagboken på ett bra tag nu, men det kommer ska ni se. Har ju haft fullt upp! Men det finns många fina bilder som ska in.. =)
Nu hoppas jag att Malin är klar i duschen snart så jag får gå in och fixa håret.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: kattis

så duktig du är och promenerar med stavar... funkar det bra? skulle med vilja prova.

kram

2009-08-26 @ 13:00:14
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com
Postat av: Linn

inga mer bilder på bdb? trist! bloggen e inge kul! kramis

2009-08-26 @ 19:56:38
Postat av: Ines från bilddagboken

Lita inte på Linn!

Bloggen är rolig och läsa , men jag saknar bilderna på bdb.

2009-08-27 @ 07:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0