Party party!! =)
[DATUM: 2009-08-29 TID: 11:25:36]


Igår blev det en lång dag på stan! Jag och Anna shoppade,
lunchade, fikade och hade mysigt! =)
Jag köpte en topp tills ikväll, en klänning, lång kofta, glitternagellack och lipgloss. =) När vi jag skulle lämna av Anna hos henne så kom Johan dit och vi fikade med henne och Niklas. till strax före sex när vi åkt till Kicki och Lars och åt mat. =) Var kvar där till20.30, då var vi hem till Anna o Niklas igen och Johan fick lite mer whiskey. Vi var väl hemma vid 22.30. Barnen var superduktiga! =)


Vägde mig imorse, har gått ner 0,8 kg sen i måndags! Skönt!!
Efter vägningen så körde jag 10 min styrketräning och 15 min stavgång på det. Känns skönt att ha rört sig lite när man ska festa ikväll...
På tal om det, fy bubblan va kul det ska bli!! =) Är taggad till tusen!! Har målat naglarna i guldglitter och ska snart lägga mig och sova middag så jag orkar hela kvällen! Sen ska det fixas och snyggas till innan jag möter upp Anna L i stan vid halvfyra. Sen bär det av ut dit och hon ska hjälpa mig lite med sminket och sen ska vi på fest hos Annelie! =) Kommer bli sååå kul!! =)
Kvällen avslutas på Hottan och sen får vi se om jag får skjuts hem eller om jag måste sova hos Tomas. Det löser sig..
Hoppas alla får en bra dag och kväll! Kram kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack Karin!! Jag kommer förbi nån dag när allt har lugnat sig med flytt å så, känns som det är fullt upp just nu. Ha galet roligt ikväll, det förtjänar du!!!! :D Kul att du hittade så mkt att shoppa till dig själv. KRAM

2009-08-29 @ 13:03:07
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: Sophie

Halloj! Har frågat Cim nu, om du mailar henne hjälper hon dig med din blogg :) Kram

2009-08-29 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0