Nackspärr o förkylning.. =(
[DATUM: 2009-08-27 TID: 08:12:09]

Godmorgon!
Blev en heldag på stan igår! Köpte overall o jeans till Stella, jeans, body, kofta o strumpor till Svante och jag fick 8 (!) flaskor schampo. Haha.. =) Det var 50% på mitt schampo på H&M och sen var det klubbdag och det var 10%, så det blev superbilligt. Jag hamstrar när det är billigt! =)

När vi kom hem så började jag få super ont i nacken. Vi kollade på film och sen hade jag ännu ondare.. =( Stel som bara den.. Malin smörjde in mig med Zoon, så idag är det lite  bättre men jag är fortfarande stel..
Har sovit kasst inatt.. Dels pga nacken oh sen har Svante blivit förkyld och andats jätterossligt. Men han sov hela natten till 5.30, då gjorde det ont i mina bröst så han fick amma lite och sen fick han lite ersättning. Sen somnade han igen och sover än. Skönt!

Idag är sista dagen som Malin är kvar (så i eftermiddag eller imorgon blir dte uppdatering av bilder på bilddagboken..). Vid 13.30 så ska Stella klippa sig och sen hade vi tänkt möta upp Anna K i Västerås för lite shopping till henne. Men nu är ju Svante lite förkyld och kanske blorde vara hemma och ta dte lugnt.. Tråkigt, men, men.. Ska ringa Anna lite senare, hoppas hon inte blir för besviken.. =S Hade ju vart roligt att följa med..

När Malin vaknar så ska jag gå min lilla runda med stavarna. Jag är såå trött och har verkligen ingen lust.. Men jag måste.. Åhh.. Jag är helt slut efter natten! Känner mig radiostryd..

Ska ta och kika runt lite innan jag går. Sen blir dte frukost, hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen innan jag ska fixa mig inför klippningen i Sala. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi vill ha bilder på bloggen! :)

2009-08-27 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0