Hemlis..?
[DATUM: 2009-08-27 TID: 16:43:36]

Vill ni veta en hemlis..?
Jag är värdelös på att banta! Hahaha...

Jaja.. Håller iaf på att lägga in bilder på bilddagboken just nu. Så nu finns det en massa nytt där. Jag vet inte hur man öägger in bilder på bloggen än, nån som kan lära mig??
Snart kommer Johan hem. Då blir det yoghurt och macka. Sen ska jag åka och rida Gnistra en sväng. =) Ska bli mysigt!! Tur att min nacke blev bra idag, kändes inga bra alls.. =(

Längtar som tusan tills på lördag, ska bli såå jäkla kul!! =)
Anna ska lägga ögonskugga på mig, kommer bli så fint så! Och sen blev jag så glad för Anna K ville också följa med! Jätte kul!!! =) Hoppas att det inte blir pannkaka av allt nu när jag är så taggad! Hehe.. Måste fixa hämtning på natten också. Vet ju inte om Anna o Niklas stannar lika länge som jag. Men gör de det så kan jag ju åka med dem, men annars behöver jag skjuts.
Ska gå ner i källaren och hänga tvätt och hämta upp mina ridkläder nu.
Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har en liten bild på ett träd nu du skriver ett inlägg, bifoga bild :)

2009-08-27 @ 17:15:41
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Malin F

Kul att du har en blogg :-) Då har jag en till att följa ;-) Kram

2009-08-27 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0