Halloj!
[DATUM: 2009-08-24 TID: 10:03:16]

Jahapp, då tänkte jag bege mig in i bloggvärlden.. Kan ju inte ett skvatt om det här så vi får la se hur det går..

Skulle väl behöva lite hjälp att fixa en såndär fin header eller vad det heter..?
Nån som kan hjälpa mig?
De färdiga som finns här är ju inte så speciellt upplyftande.. =S

Stella väckte mig kl.6 idag.. =S Var väl iofs bra för Johan sov fortfarande och behövde skynda sig upp till jobbet, Han skulle väl ha gått upp vid 5-tiden.. Gav henne välling och tänkte att hon kanske kunde somna om, men icke.. Bara att kliva upp det! Men nu sover hon middag tidigt. Skönt! Hoppas vi hinner gå ut lite idag. Skulle verkligen behöva gå en promenad.
Jag har nämligen bestämt mig för att gå ut på lördag!!
Fick sms av Anna L igår:
Karin! Charlotte Perelli kommer på löning! =)
Ska vi inte gå ut och dansa då? =) Vore så himla kul! =)

Och ja! Det vore sååå kul! Hade dock tänkt vänta till kräftskivan med att festa, men va fan! Lika bra att komma ut! Har ju verkligen längtat efter lite tjejfest! Kommer bli såå kul!!!! =)
Men det skulle verkligen vara guld om jag kunde tappa nåt kilo tills dess. Då kommer jag må mycket bättre och ha liiiite roligare! Jag vet att jag inte ska bry mig om vikten sådär.. Men fy va det är tråkigt att vara såhär stor. Skärpning!!
Hade iaf gått ner 0,4 kg den här veckan. Fast jag har fuskat och inte alls kört nånting!
Har gått ner 3,8 kg sammanlagt sen jag började. Har väl egentligen bara kört hårt 2 veckor.. Men nu kör jag ett tag igen! Vore bra om jag klarade 1 kg den här veckan och 1 kg nästa vecka. Jag vet ju att jag mår bättre när jag går ner lite. =)

Förresten.. Kan man ändra typsnittet??

Nehepp.. Ska ta och köra mina 10 minuters styrketräning, plocka ur diskmaskinen och sen borde iaf nåt av barnen vakna. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på!
Kram på er och välkomna hit!! =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Välkommen till bloggvärlden!!! Så kul att du hittade hit du med.. Vad behöver du hjälp med??

2009-08-24 @ 11:05:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hej :)

Froekensvar från bdb :)

Har gått media tre år så kan hjälpa dig om du vill :)



Cecilia

2009-08-24 @ 11:18:08
URL: http://cecilijaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

hej det ska finnas en sida som man får lite tips på hur man fixar i bloggen...http://www.designadinblogg.se/2008/february/fa-menyn-att-ga-hela-vagen.html

2009-08-24 @ 11:20:02
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Välkommen till blogg, som sagt är jag inge duktig på att fixa bloggar. Det var en som hjälpte mig, vill ändra min, behöver bara få tag i någon som kan :)

2009-08-24 @ 11:48:51
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Ines från bilddagboken

Hej Karin!! =D

Vad kul att du har skaffat blogg , hoppas du inte slutar lägga upp bilder på bilddagboken, för dem behöver vi på bilddagboken.

det är jag som är :jagheterines på bilddagboken. =)



Kramar! =D<3

2009-08-24 @ 12:53:31
URL: http://jagheterines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du nu då?

2009-08-24 @ 14:57:02
Postat av: Sophie

Kul med en blogg. :-) Tycker du ska knåpa ihop en förlossningeberättelse, vore ju på tiden hehe. ;) Hittat nån som kan göra en header? Kram

2009-08-24 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0