Blev fullt upp.. =)
[DATUM: 2009-08-24 TID: 13:49:28]

40 unika besökare på några timmar, riktigt kul!! =)

Jahapp, det blev 10 min styrketräning och sen 15 min SingStar med galendans.. Haha.. =) Blev iaf svettig och det måste ju vara bra?! Sen var det en liten herre och en liten dam som skrek och snackade i sina sängar. Bara att ta upp dem och fixa lunch till alla oss. =)
Sen har jag fixat till mig. Hinner inte duscha, så det får bli ikväll.. 
 
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Snart ska vi åka in till Sala. Måste leta efter ett par små badbyxor till mr. Svante. Vi funderar på att åka och bada nånstans i Västerås (Med Malin och mormor) imorgon. Får väl se om det blir inne eller ute..
Hoppas vi hittar några badbyxor iaf! Efter det ska vi springa en snabbis genom skoaffärerna. Behöver nya skor till lördag.. =) Sen sa vi till Coop och handla lite mat till närmsta dagarna och sen vid fem så ska vi hämta syrran (Malin) på stationen. =) Hon kommer och stannar några dagar. Very nice!! =)

Malin är ju vegetarian så jag måste hitta på lite mat.. Men det lutar åt:
Bakad potatis, sallad, grekiskpaj o vegobiffar och pannkaka. Det är vad som står på menyn än så länge. Vi får väl se vad det slutar med. Blir ju som sagt en sväng till Västerås imorgon så då försvinner ju nån måltid.

Svante bara sooover och soooover. Stella härjar runt och vill ha skor på sig hela tiden. Hon älskar skor! Men man ska ju helst inte ha dem inne, men det struntar hon blankt i. Hehe.. Vet inte riktigt hur jag ska vänja av det beteendet..? Några tips?

Om en vecka börjar min stora tjej på dagis! Ska bli så himla spännande, är övertygad om att det kommer gå hur bra som helst!! =) Johans moster Anna-Lena jobbar där så hon känner ju igen henne.
O vet ni vad mer? Stella ska till frisören för första gången på torsdag! Det är jag desto mer nervös för! Hehe, får se om fröken behagar att sitta still.. =S

Nehepp.. Ska väl gå och packa väskan och förbereda inför stadstrippen...
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot

Jag var en av dom besökande. Det är jag som är Jahaja på bilddagboken.. Så nu kan du iallafall kika tillbaks om du vill, vilket ju är svårare att göra på bilddagboken. :)

Spännande med frisör och dagis! :D Tror båda kommer gå gallant!

2009-08-24 @ 14:39:41
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: ann

åh vad skojigt med en blogg också :)

spännande med dagisstart! det går säkerligen jättebra!

2009-08-24 @ 15:25:18
URL: http://annottosson.blogspot.com/
Postat av: Hanna

kul med blogg :D

Hoppas det går bra på dagis för Stella...

Kram Hanna

2009-08-24 @ 15:47:30
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag brukar ha ca 400 unika besökare/dag, fattar inte varför haha kan inte va så intressant att läsa om vad man gör om dagarna kan jag tycka. Å andra sidan läser man ju själv några bloggar, man fastnar liksom och vill gå dit igen och kika. :)

2009-08-24 @ 16:22:06
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: stina

Dagis är kul=) Hoppas det går bra hos frisören, Neo brukar sitta ganska still bara han får nåt jätteintressant att pilla med! Sist hade han sprayflaskan med vatten, han va helt dyngsur när de var klart=)

2009-08-24 @ 21:45:08
URL: http://stinibini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0