Turkos.. =)
[DATUM: 2011-02-08 TID: 07:20:37]

Snart ut i snövädret och åka på inköp.
Blev turkost och glittrigt med nya färger idag! me like!! =D

Trotsar vintern och sminkar somrigt!! =D

Längtar till sommaren så man kan fotografera sminket lite lättare.
Grymt svårt när det är så mörkt.. =/

Älskar mina nya färger. Lite svårare att lägga med lösa skuggor, men det går.
Nej, nu måste jag borsta gaddarna och ta mig iväg. Ha en kanondag nu gott folk!

Mina tankar är lååångt borta... Tänker på er... <3

Krama... <3

Kommentarer
Postat av: Malin F

Du målar dig så fint jämt. Makeup artist kanske vore nåt?

2011-02-08 @ 11:27:40
Postat av: jannice

vad fin du är karin!!! håller med föregående kommetar..=) KRAM

2011-02-08 @ 12:04:35
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Du är så duktig på att sminka dig! Men så har du ju de perfekta sminkögonen också :-)

2011-02-09 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0