"Den perfekta nageln"
[DATUM: 2012-07-23 TID: 18:22:11]

Godkväll!
Ännu en helg har sprungit förbi, tiden går så himla fort!
Har hunnit kramas med barnen som verkligen hade längtat
efter mig, de var som iglar i början! <3 Så himla mysigt!


Lördagen bjöd på sol och lugn och ro hemma med barnen. <3



På kvällen bjöd Jocke och Moa med oss ut på en båttur och fiske i Lasjön. =)



Tur att vi hade lite fika med oss, Svante tyckte att det var tråkigt att sitta still
efter en stund, men de var superduktiga! =)



Jocke fick en liiiiiten aborre... =)



Myshöna!! Stella älskade sjön! <3



Hon vevade för fullt.. =)



Det var en fantastisk kväll!! =D Tack Jocke och Moa! <3



Idag skulle vi göra "den perfekta nageln". Man skulle vara väldigt noga och sen
bedöms den utifrån olika mått och hur jämn den är. Väldigt svårt när man gjort
så få naglar. Men jag är rätt så nöjd, men mycket som kan förbättras än!



Från sidan...
Förlängd med fransk manikyr. 




Nageln till vänster var min första förlängning med fransk manikyr som jag gjorde
förra veckan. Den till höger gjorde jag idag. Så redan nu kan jag se framsteg och
det känns ju betryggande! =)



På förmiddagen lade vi vår första beställning! Blev MASSOR!! Gud så kul när
det kommer! Kan knappt bärga mig tills jag får börja jobba med färg, glitter
och allt annat kul!! =D Men först praktiken med alla franska manikyrer...


Ikväll ska jag hem till Erik (andra kusinen) och hans tjej Ida. Ida gick samma kurs
som jag går nu, fast för fyra år sedan. Ikväll ska jag få göra hennes naglar. Det ska
bli himla roligt! Lite nervöst såklart, men det går nog bra. Efter det ska jag soooova!!
Galet trött...

Godnatt med er! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir så himla fint! :) Ska bli så roligt att få fina naglar. Kör på, Karin!!!

2012-07-24 @ 10:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0