Tröttisdag...
[DATUM: 2011-02-21 TID: 12:14:24]

Känner mig sååå seg.. Får inte så värst mycket gjort idag.
Har fixat det jag skrev, funderat över ekonomin som känns
lite rörig just nu, vikt, hängt och tagit upp tvätt, tvättat mer,
ätit lunch, läst tidning, funderat över morgondagen och
lagt Svanteman.

Läsa lite bok i köket.. =)

Stella?! Inte så lätt att få till sitt eget namn, men en god bit påväg tycker jag! =)
Nu ska förken S och jag gå och hänga tvätt. Är såå seg...
Skulle behöva sova lite tror jag.. Får se hur dte blir med den
saken...
Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Anna K

hahaha ja dööör! Sellta! Niklas skratta han med =)

2011-02-21 @ 13:01:51
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0