Trött....
[DATUM: 2011-02-07 TID: 21:12:30]

Hej kära ni!
Önskar att jag orkade lägga upp bilder, men istället ska jag gå och lägga mig.
Måste upp kl.fem imorgon. Åker till Stockholm på inköp tillsammans med ena
chefen. Blir en lång dag och kommer inte hem förrän vid sju, halv åtta tror jag.
Så nu ska jag sova och ladda.. Blir bilder senare i veckan.
Puss på er.. <3
Ok, lite gardiner kan ni få se då.. =)

Nya gardiner och ny duk.. =)

Älskar mönstret!! =D Rosor är ju sååå fint!!!

Vi hjälptes åt att byta i alla sängar, plocka undan, tvätta och göra fint i köket. =D

Fint och glänsande.. =P Me like alot!!
Men bilder fårn kossorna igår och badhuset idag får bli sen som sagt. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint ni har i köket! Det har du gjort bra, Karin! :)



Längtar hem till er. Kram!

2011-02-07 @ 21:45:52
Postat av: emma linde

Fin kappa, sådär gammeldags som jag gillar. =)

2011-02-10 @ 13:34:57
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0