TACK!!
[DATUM: 2011-02-02 TID: 21:31:01]

Tack för jättemånga fina och bra kommentarer! Är jätteglad att så många
tog er tid och gav mig er åsikt! FIck många bra tankar att bygga på. Avslöjar
lite senare hur jag tänker. Nu är jag alldeles för trött...

Tänkte bara slänga upp några mysbilder från ikväll:
Stella dricker te... <3 Mysan.. <3

Familjen myskorv! <3 Kvällsmys we like!! =D

Sötan väntar på vällingen.. <3 Så himla go!

Imorgon är det fullt skubb hela dagen...

* Upp kl.6.00

* Lämna på dagis kl.9.00

* Tvätta bilen innan jobbet

* Jobba kl.10.00

* 14.00 har jag 45 min lunch. Ska då äta + åka till Arwer och laga vår bil...

* Slutar jobba 16.00 och åker mot Västerås

* I Västerås har jag typ en timme på mig att äta + handla lite på Babyproffsen.

* Kl.18.00 har jag tid på Ortopeden. ÄNTLIGEN!!

* Hinner och orkar jag så hälsar jag på mamma och pappa som kommer hem från Malaga imorgon.

* Storhandla mat och sen åka hemåt...

* Kl.21-22 förhoppningsvis hemma och ska hoppa i säng!!
Fullt upp som sagt... Är galet virrig just nu... Glömmer saker, tappar bort saker,
hör dåligt och det är sååå drygt!! Vet inte om det är min dryga förkylning eller
vad det är frågan om.. Stressad, okoncentrerad eller nåt.. Drygt i vilket fall!
Ingen ordning på mig.. =(

Nej ska googla lite innan jag kryper i säng.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj vad du far och har dig =) Du är så himlans duktig Karin! Spännande och få höra sen hur du tänker med skola och jobb <3



Ha en bra dag och lycka till på ortopeden!



Kramar

2011-02-03 @ 07:13:54
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0