Stressig dag...
[DATUM: 2011-02-23 TID: 20:38:24]

Godkväll!
Har haft en bra men stressig dag som har gått i hundraåttio..
Vi hade hur mycket som helst att göra på jobbet och vi kom
typ ingenstans för det kom saker i mellan hela tiden.. =/ Men
tillslut så fick vi nya rummet och jackhörnan redo, damfönstret
hann jag också göra klart. JUst ja.. Jag har ju tagit med mig
lite jobb hem, ska skriva prislappar till skylten.. *suck*
Får väl göra dem nu då.. Tar säkert 30 min - 1 timme..
Jag som ville slappa, men nej.. Ska väl sätta mig med det
så jag får sova nån gång. Huvudvärken smyger sig som vanligt
på på kvällen.. =/

Nej, ha en skön kväll hörrni..
Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0