Sovit...
[DATUM: 2011-02-21 TID: 07:09:10]

Godmorgon!
Har fått sova hela natten, himla skönt! Har dock en tung huvudvärk...
Ska dricka lite vatten och ta nässpray tror jag. DÅ kanske det lägger
sig.. =/ Idag är jag ledig, men vi är ju hemma med Svantomen.
Så det blir en lugn hemma dag. Ska fixa räkningar, fixa CSN,
anmäla Stella till skidskola i Idre och sen blir det väl lite pyssel här
hemma. Ikväll ska jag laga en smarrig kycklingrätt. Eller jag tror att
den är smarrig, gick igenom alla mina recept och klistrade in dem i
et litet block igår. Då fick jag världens inspiration och idag blir det
kyckling i nån sås i ugn. Mums! =)

Hoppas att ni får en kanon dag! Mycket snö har dte visst kommit,
kanske måste ut och skotta lite sen...
Kram så hörs vi snart.. =)

Kommentarer
Postat av: jannice

å,skidskola i idre. låter spännande :) finns de för småttingar?? vad kul!

2011-02-21 @ 08:41:18
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0