Sortering...
[DATUM: 2011-02-13 TID: 21:09:43]

Ikväll har jag sorterat allt mitt smink.. Haha, gud va mycket jag har!
Ändå vill jag ha mer, vill ju ha allt, alla färger, allt glitter, love it! =)


Stök nr.1...

Stök nr.2...

Stöket i helhet....

Johan spacklade i källartrappan.. Bra där love! <3

Sprterat upp och slängt en hel del....

Har lite ögonskuggor... =S

Och glitter... =)

Johan har gjort en ny låda till mig för sånt som jag inte använder så ofta.
Linserna åkte i där också...

Visst blev det fint på hyllan?! =)

Ögonskuggorna är sorterade i högar med matchande glitter. En rosa hög, en lila, turkos, grön och guld. 

Penslar och pennor i ett shotsglas, glittereyeliners i ett dricksglas och läppglans/stift i en skål på fot.
Jag är suuupernöjd, skönt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0