Söndagen so far! =)
[DATUM: 2011-02-06 TID: 14:10:46]

Blir många bilder uppladdade idag, men båda barnen sover och Johan
är i verkstaden så jag passar på medans jag har tid och lust! =)

Vi var hem till Johan, Jeanette, Karl och Jonna och fikade och lekte. =)
Söta Karl var fikasugen! =)

Jonna med. Det var hon som bjöd in oss igår. Hon hade tjatat en massa på sina föräldrar:
-Jag vill att Stella ska komma och leka på mitt jum!! =D

När vi kom hem därifrån så grillade vi korv i den härliga solen! =D

Mumma, myyyys!! =D

Svante gillar korv! =D

Efter maten somnade barnen, så jag sitter här som sagt.
Hon har sovit bra länge nu. Hon brukar ju inte sova middag längre, men
ibland så behöver man! =) Mysigt är det iaf!
Nej, nu ska jag strax packa ihop oss för att åka till Linda och Nicklas!
Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en mysig dag tillsammans <3



Kram

2011-02-06 @ 14:22:45
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Men va söt du är Karin!

OOJAA det är jobbigt ibland, fy!



GOTT med korvgrillning, tänk att det blir så mycket godare att äta ute!

2011-02-06 @ 22:13:40
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0