Smink me like.. =)
[DATUM: 2011-02-12 TID: 07:53:15]

Vet inte om ni märkt det, men jag ÄLSKAR att sminka mig!
Det är ju bara det roligaste som finns! =D
Idag blir det en svart/grå sminkning med ton av silvrigt glitter på.
Tappade nämligen ut halva glitterburken så det fick bli massor.. =)
Lipglosset är aprikost från Face Stockholm, de är superbra. Tycker de
sitter bra. Är ju himla känslig för torra läppar, har alltid carat, massor
med gånger per dag. Måste ha.. Beroende.. =S Så ett lipgloss får inte
vara för kladdigt och fastna ihop, inte gå bort för fort eller ge torra läppar!
Har på mig min nya parfym också: Escada Taj Sunset



Den är sååå mumsig och luktar verkligen sommar, frukt eller nåt smarrigt te.. Love it! =)

Svart/gått och massa glitter.. =)

Me, closeup...


På håll....

Så himla skönt, barnen och Johan sover än. Jag är helt klar, sånär som på frukost.
Sitter här och softar och bara har det fint. =) Klockan är ändå 7.50, inte så ofta man
är ensam uppe då! =D 
Igårkväll var vi hos Tomas och barnen höll sig vakna till kl.22.00, bra gjort! Men då
var de bra slut. Svante hade lite feber när vi kom hem, men jag vet inte om det bara
var nåt tillfälligt, vi får se när han väl vaknar. Skrutten.. <3
Tomas bjöd iaf på tacos. Mums! Blev lite ledsen för jag blev tokillamående efter
en enda dacos.. =( Trodde verkligen att jag skulle spy... Men efter lite frisk luft och
en lång stund på soffan så släppte det lagom till Let´s dance. =)

Idag blir dte jobb och sen har vi inte nåt planerat. Får se vad det blir. =)

Nej, ska kika lite bloggar och vänta på en brakfrukost med familjen. Älskar er.... <3
Puss och kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0