Sassy.. =)
[DATUM: 2011-02-19 TID: 07:33:53]

Godmorgon!
Sitter här i morgonrock men är i övrigt fixad för jobbet.
Johan, barnen och Tomas sover så jag har fixat mig och ska bara
in och hämta mina kläder sen.
Har kommit önskemål på mer info om sminket jag använder så
idag tänkte jag berätta vad jag använt.

Yves Saint Laurent - Touche éclat (conceler)
Max Factor - Creme Puff, Translucent no. 5 (puder)
Max Factor - Kohl pencil, 030 Brown (ögonbrynspenna)
Make Up Store - High Tech Lighter, Platina (primer)
MAC - Black tied velvet (eyeliner och det mörka..)
Make Up Store - Sassy, lollipop & muffin (ögonskuggor, rosa/lila, ljusrosa och beige/ljus)
---ll--- - Hologram (lösglitter)
Clinique - High impact mascara (mascara.. =P )
Oriflame - Blush Touch Duo, Peach blush (rouge)






Det var det, dagens.. Inte så mörk, men lagom för jobb. =)
Snart klädpiff innan jag och Tomas åker mot stan. 
Puss o kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sluta var så jävla snygg ;-)

2011-02-19 @ 15:31:46
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0