Nervös... =S
[DATUM: 2011-02-22 TID: 06:44:08]

Jo men godmorgon!!
Börjar bli lite nervös nu.. =) Introduktion och studieupplägg på
skolan idag. =) Det känns spännande och det ska bli kul att få
lära sig nånting nytt (påminn mig om det om några veckor när
jag pustar och stönar...)! Är dock lite nervös över att träffa en
massa nytt folk, för om kursen är svår, jag har noll studieteknik
och en massa sånt där som känns lite läskigt.... =S

Sen kommer vi ju till den vanliga frågan. Kan jag ha mycket smink
som vanligt?
Har kommit fram till att det kan jag visst det! Jag ska väl vara mig
själv och sen ska jag direkt till jobbet så jag måste ju se bra ut...
Har iaf bestämt mig för att det blir svart och turkos sminkning med
turkost glitter. Kommer bli mums!! =)
Till det blir dte nog en svart klänning, turkost linne, eventuellt en
turkos/svart scarf, svarta thigts och nå snygga smycken. Håret blir
plattat och volume mastrat med vanlig fluff.. =)
Tror dte blir bra, hoppas det....

Nej, nu har jag bara två timmar på mig att göra mig iordning så det är bäst
att jag sätter fart... =S
Kram på er och ha en skön tisdag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0