Mysdag i bilder! =)
[DATUM: 2011-02-13 TID: 20:52:29]

Godkväll!
Har haft en mysig dag med Stella/Familjen! <3
Johan donade lite med sin pappa och vi lämnade Svante för lekstund hos
farmor. Jag coh Stellson begav oss till Sala för att se "Var inte rädd långa Farbrorn"
på bio. Stellas bio premiär! =)

Hon gillade popcorn, film, röda soffor, mörkret, allt! =) Vi hade kul!

Skaplig gamnacke i bilen... =S Vi åkte till Kicki och Lars och fikade och sen åkte vi hemåt allihopa.

Hemma kikade vi under mössan och skottade lite.. =P

Min snygga man också.. <3

Yooo... =P Svante kastade snö.. =)

Sopa trappen.. =)

Lättsminkad mamma idag... Första gången med lockigt hår på flera veckor.
Tror Johan gillade det för jag har fått tusen komplimanger idag! =)

Vi tog en pulka promenad allihopa. =)

Vacker sol! =)

Knäpp kort på oss mamma! =)

En till mamma... <3 Min tjej!

Lilleman blir sååå röd om kinderna när han är ute. Men han älskar att vara ute iaf! =)

Mycket snö och glad pulka tjej! =D

Älskade sötnos!! <3
Älskar min familj!! Ni är bäst! <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka mysiga öronmuffar du har! Vart har du köpt dem? Har letat som en tok efter muffar, men hittar inga!

Söta barn har du också =)

2011-02-16 @ 18:41:49
URL: http://hullaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0