Morgon?!
[DATUM: 2011-02-26 TID: 06:22:13]

Ja men hej..
Har nästan nyss vaknat.. Hade tänkt sova till 7 idag, men nej.
Det gick inte.. Fröken vaknade och nu sitter hon och äter välling.
Jag är såå trött.. Den här dryga förkylningen tar kål på mig..
Halsen gör småont, näsan är täppt och huvudet gör ont. Kanske
måste vända mig till läkaren snart, har använt nässpray länge nu..
Måste ta både morgon och eftermiddag/kväll, annars får jag jätteont
i huvudet.. =/ I don´t know..

Nej, spana lite här innan jag ska börja duscha och fixa mig inför
marknaden. =) Myspys!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jannice

å,då kanske jag ska va glad när william sover till 8 eller 9.. krya på er..

2011-02-26 @ 09:50:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0