Massa bilder!
[DATUM: 2011-02-06 TID: 08:14:15]

Har en massa bilder från igår, men de får jag lägga upp sen.
Hade en hääärlig dag! På morgonen var vi ut en timme och var
på promenad och skogstur. =) Efter dte åt vi lunch, sov och fixade oss.
Sen åkte vi till Västerås och jag var på makeupkurs. Efter dte mat hos
mamma och pappa med Mellomys! =)
Vart tyvärr inet nöjd med sminket. Ni får se lite olika bilder från det.
Osminkad och redo! Min hy har blivit grymt mycket bättre sen jag slutade
med tvål och vatten och började med rengöring och ansiktsvatten! =D
Thank´s Anna! <3

Ute i skumt ljus. Så jäkla hemska läppar! =S


Det skulle vara en lila sminkning... Den lila färgen syns knappt och dte svarta
har helt tagit över. Sen har hon duttat på 100 kg glitter MITT PÅ ÖGAT, BARA! As fult....
Rätt fint på den här bilden, men det var den enda av typ 100 bilder som jag försökte få fina.
Nej, inte alls speciellt snyggt! =/

Köpte iaf en cakeliner, 4 ögonskuggor och 3 glitter... =) Guud va kuuul!!!!! =D
Nä, nu måste jag sätta fart. Ska på förmiddagsfika till familjen Wassberg, sen hem
och luncha och på eftermiddagen så ska vi till Olsbo och kika på kossor och hälsa
på LInda och Niklas! =) Vilken kanondag!!! =D
Puss på er... =)

Kommentarer
Postat av: emma linde

Jaaa det är för roligt att handla in nytt smink alltså, synd det är så dyrt bara. =)

2011-02-06 @ 10:59:20
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Hargitta

Du gör det verkligen mycket bättre själv! Läppstiftet kändes 60+...

Kanske borde söka jobb på makeup store? :)

2011-02-06 @ 15:37:59
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Finis!!!

2011-02-06 @ 22:44:10
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0